Založ si blog

Archív: marec, 2022

Nemám rád šalát

„Nemám rád šalát!“ zaznel môj zvonivý hlas, keď som s približoval k drobnej štíhlej brunete. Bola elegantne oblečená a náhlivým krokom prechádzala cez spodné poschodia obchodného centra Mirage v Žiline. Zoširoka som sa usmial už zdiaľky, hneď ako som sa priblížil, zdvihol som ruku, akoby som sa chcel s ňou pretláčať. Trocha sklopila zrak. Po pár sekundách […]

Pokračovanie článku

Audit

“Debil! Čistý debil! Vyšľachtená rasa!” manažérové nadávky sa stupňovali. Ja som sedel pred ním s hlavou ako po opici. Bolesť tancovala hlavou, plecia mi ovísali a ruky sa mi klepali na kolenách. Snažil som sa sústrediť a rozpomenúť si, čo sa vlastne stalo. Myšlienky sa vynárali náhodne ako svetlá áut z hmly. *** Totiž, včera prebehol audit. No mesiac v […]

Pokračovanie článku

Zicherka

„No čo, Monči, čo si zas vyviedla?“ mama sa ma pýta, keď som už asi tretíkrát do nej drgla chrbtom pri hraní sa s bábikou. Sedela v kresle, popíjala kávu a ja som sa opierala o jej kreslo. V rukách som držala drobnú bábiku, česala som jej husté dlhé vlasy, mala ich dlhšie ako bola ona sama. Úlohy som si spravila v družine, aby mi zostalo viac času na hranie. Len […]

Pokračovanie článku

Hrdá žena

Stála som pri katedre a rozhliadala sa po triede. Žiaci pred chvíľou otvorili zošity, prvé čiary vystupovali na linajkový papier. Téma „Načo som hrdý vo svojom živote“ určovala výchovný charakter hodiny, žiaci si mali uvedomiť svoju hodnotu. „Načo som hrdá ja?“ vnútorný hlas sa ma pýtal rovnako ako duchovné hlasy každého žiaka. Pomaly som vykročila pomedzi […]

Pokračovanie článku

Skořápka tuku

Milan nepůsobil vůbec hubeně, ale na obou videozáznamech pozoroval Petr, coby externí podnikový detektiv, obrovský rozdíl. Petr už hodinu sledoval tyhle záznamy a chtě-nechtě si musel přiznat, že tenhle muž na sklonku svých padesátin prožil svůj objev Boha. Milan totiž na začátku směny přistoupil ke svému pracovnímu stolu, z malých šroubku si na boku pracovní desky […]

Pokračovanie článku
Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

Mladí Ukrajinci vysedávajú v kaviarňach, Poliaci sú pobúrení. Varšava ich chce poslať domov bojovať

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

ONLINE: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Aleš Horváth

Posadťe sa, hneď prinesiem kávu. Aj koláčik si prajete?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 42573x
Priemerná čítanosť článkov: 1851x

Autor blogu

Kategórie