Založ si blog

Rande

Konečne piatok! V duchu som preberala možnosti, či si vyrazíme s kamoškami, alebo dám sólo jazdu.

 

„Sorry, Leni, ideme s Peťom von!“ šeptavý hlas mi trilkoval do uší, kamoška ma odpalkovala ako loptičku na homerun.

 

„To nič, urobím si teda romantický večer vo vani so sviečkami a nejakou knihou,“ môj žalostný hlas som hrala ako profesionálna herečka, dnes sa mi rozhodne nechcelo sedieť doma, najmä po tak ťažkom týždni.

 

Kamoška chodila s Peťom ku Krokodílovi, tak som sa po hodine a pol poctivej prípravy vybrala do Modrej lagúny.

 

Nápadne som si sadla za barový pult a objednala si minerálku, veď chlapi sa určite pričinia a kúpia mi niečo na pitie. Potom samozrejme odídem na WC alebo sa začnem s niekym bozkávať a  chlapík odíde.

 

Než som sa upelešila, do baru vošiel vysoký chlapík, široké ramená a vyzeralo to, že je to vyšportovaný rugby hráč na špičke svojej slávy. Celým telom mi prešli zimomriavky, široký úsmev tavil moje srdce i mokril moje spodné oblečenie.

 

„Prosím si veľkú tequillu.“ tváril sa, akoby ma ani nevidel.

 

Chlapík sa oprel chrbtom o pult a sledoval tanečný parket. V rozkroku sa mu zavlnilo a moje telo sa  zvýšilo svoju teplotu.

 

„Ja som Lenka, a ty?“ odvážila som sa prvá osloviť neznámeho, hoci to nezvyknem robiť.

 

„Steve, Arkansas, júesej,“ zemiakový prízvuk značil pre mňa ďalšiu dávku vzrušenia, v tomto zapadákové malej dvojtisícovej dedinky pánubohuzachrbtom sa objaví cudzinec tak raz-dva razy do roka.

 

„Dám si Krvavú Mary,“ snažila som sa na neho zapôsobiť.

 

„Je mi ľúto, nekupujem ženám drinky,“ povedal s tým svojim americkým prízvukom a po chvíľke dodal, „iba ak by si sa bozkávala lepšie ako ja.“

 

Automaticky som natiahla ruku a za chlopeň saka som si ho pritiahla. Celá som sa triasla, no celý bar mi zmizol z hlavy ako keby sa prepadol do bermudského trojuholníka.

 

Po piatich minútach pusinkovania som sa cítila ako  v tranze, nevedela som sa od neho odtrhnúť. Neviem však, ani kedy ma ovil svojimi rukami.

 

„Poď za mnou, idem si prepudrovať nos,“ ťahal som ho na dámsky záchod.

 

Sotva sa však zatvorili dvere, sotila som ho o stenu. Vášnivými bozkami som pokryla jeho tvár , krk  a popritom ako moje prsty rozopínali košeľu, som ho bozkávala čoraz nižšie a nižšie. Ešte som rozopla remeň a nohavice a z treniek sa stával stan.

 

„Aaaaaaaa….“ z úst mi vyletel výkrik, keď miesto poriadneho chlapského prirodzenia na mňa vykukli chápadlá.

 

Chlapík ma však pridržal rukami, chápadlá mi obtierali tvár a potom postupné každé jedno mi naplnilo slizom ústa, nos i uši. Oči m pokryla tiež zelená tekutina a následne som ucítila, že aj zvyšné otvory zapĺňajú postupne zväčšujúce sa chápadlá. Potom som ucítila v zadnom otvore akoby živú hadičku, ktorá mi cez útroby putovala a odsávala všetky moje nestrávené zvyšky až kým som tú hroznú pachuť neucítila aj medzi zubami. Keby som mala čo, tak by som zvracala, ale hadička i lepkavé prísavky zmizli a nechali ma polonahú ležať na zemi.

 

„Vy ľudia odhadzujete tie najsladšie zvyšky, nechápem vás. Ale ďakujem, bola si ohromne sladká,“ tichý mľaskot mi ešte po jeho odchode dlhú chvíľu znel v ušiach.

 

 

 

 

Poukaz

12.06.2022

Štrkovisko neveľkého parkoviska zašušťalo. Kolesá modrého SUV-čka sa pomaly dotočili. Motor stíchol. Vodič pedantne skontroloval vnútro auta. Akonáhle pootvoril dvere, prudký závan ich znovu zatvoril. Muž bezhlasne pohýbal ústami a silnejšie sa oprel do dverí. Drobné kvapôčky večerného mrholenia mu ochladili tvár, vietor rozfúkol dozadu učesanú šticu a jeho kanady [...]

Zaľúbené

13.04.2022

Obligátne Pohárik Štípanec Objatie Bozk A prebdená noc Víno Šteklivý pohyb, pekný úsmev. Sukne záhyb a vášne rev. Tanec v duši, víno v čaši, ruka na zadku, bozk na pery Iná Drží ju v náručí, zajtra je tam iná. Snáď zajtra sa pošťastí a nájde sa láska divá. Zatiaľ ona ticho plače, chcela by ísť za ním, no nemôže už nikdy viac. On už na ňu [...]

Starec

08.04.2022

Odišla tíško ako prišla romantika v diaľke stratená. Už len hádky, krik a pleš rokmi zošedivená. Zabehnuté koľaje, železný zvyk, škripot zubov a hlučný ryk, taniere obité starobou a srdce zničené chorobou. Ja starec premárnil všetko, nemám už ničoho, ani život, sily ani lásky či niečoho. Nádej už zmizla, hrob sa otvára, zbohom život, smrť ma premáha.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00, aktualizované: 08:19

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

Aleš Horváth

Posadťe sa, hneď prinesiem kávu. Aj koláčik si prajete?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 23
Celková čítanosť: 42566x
Priemerná čítanosť článkov: 1851x

Autor blogu

Kategórie